Utrustning

Dessa två outfits kommer jag ha i helgen, den första på söndag och den andra på måndag! Ska dock ha en annan på måndag också men den är småhemlig och jag orkar inte göra den nu. Så!
Jag:
Hjälm-Uvex
Kavaj-Animo
Skjorta-Selected Hommes
Byxor-CRW
Stövlar-Mountain Horse/Alexs Boots
Handskar-Roeckl
Väst-Svart/blå racesafe
Korven:
Träns-Lyckås
Förbygel-Dansk
Sadel-Gold Medal
Schabrak-Equilline
Luva-Glen Gordon
Skydd-Veredus
Boots-Professionals choice
Jag:
Hjälm-Uvex
Kavaj-Animo
Skjorta-Selected Hommes
Byxor-CRW
Stövlar-Mountain Horse/Alexs Boots
Handskar-Roeckl
Väst-Svart/blå racesafe
Korven:
Träns-Lyckås
Förbygel-Dansk
Sadel-Gold Medal
Schabrak-Dyon
Luva-HL
Skydd-Veredus
Boots-Professionals choice
Ska jag ha svart eller blå väst!? Vilka stövlar!?
Haha en rolig sak är att ni hästmänniskor aldrig kmmenterar men min vän Ozzy som knappt bryr sig om hästar kommenterar och vill se outfits och grejer, så nu får ni andra också visa er lite i kommentatorsfältet!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blå väst till outfiten med dyon schabraket och svart till den andra outfiten :)

Och Alex's boots stövlarna :)

2011-06-04 @ 00:35:27
URL: http://hau.blogg.se/
Postat av: Ozzy

svart väst och MH stövlarna. Och visst bryr jag mig om hästar, vi har hyfsat många hemma. Fast jag är mer inne på travare, men syrran rider!

2011-06-04 @ 21:40:23
Postat av: Anonym

jag tycker MH stövlarna och blåa västen!=) lycka till:))

2011-06-04 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0