Buhu

Min tandställning gick sönder förut :( Vet inte om det beror på att jag har haft wax på den för att den skaver eller att jag åt massor av godis igår, iaf så är det en såndär platta som trillade bort så nu har jag massa lös tråd i munnen också! Aja, får ringa till tandläkaren imorgon och se vad vi ska göra.
Idag har jag bara spelat spel, inget liv jag vet! Sedan var jag en jättesnabbis på Cheval också, de ska fixa text till min transport nu, kommer bli jättesnyggt!
Imorgon ska jag och pappa åka till Öreklam och stripa min transport, dem har äntligen ringt så vi bestämde tid! Har lite ideér på hur det ska sitta och det blir säkert assnyggt!
Mamma fixade stallet idag på morgonen tydligen, så imorgon kan jag iallafall rida!
Lovade ju att uppdatera bra idag, men gjorde jag det? Nej jag har ingen inspiration! Ge mig något att blogga om och det ska helst inte innehålla videoklipp från jag rider för det finns inga sådana och jag vet inte hur man lägger upp på youtube, men kom med förslag!

Kommentarer
Postat av: alice

hahahhahaha hur lyckas du? xd jag har haft min i 6 månader och den har inte gått sönder än xd

2011-03-20 @ 22:04:03
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Tove Söderström =)

Visa din utrustning? =)

2011-03-20 @ 22:21:12
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/
Postat av: Anna K Larsson :)

förslag:



jag har en ny ponny som jag kommer att rida fälttävlan på. men jag vet nästan ingenting om sporten...! eller, ungefär vad det består av och lite hur det går till.

men jag tror att jag och många andra skulle uppskatta om du pratade mer om hur fälttävlan fungerar, tipsar och delar med dig av erfarenhet :) är också säker på att även andra, som inte rider fälttävlan, är intresserade :D

2011-03-21 @ 20:20:27
URL: http://hagbyponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0