Do more than exist

Fin rubrik som egentligen är copyright by Felicia på tror jag.
Idag har jag varit i skolan, hade bara massa so och det var tråkigt för alla var så ledsna p.g.a vädret. Jag själv var som vanligt piggelin och ville dansa eftersom vi måste öva inför fredag då vi ska dansa för klassen/skolan igen. Tyvärr var ingen i min familj så pepp på det :( Sedan har nästan pappan i familjen dött, han har blivit arsenik förgiftad och händerna består av död hud, tråkigt men spännande! Sedan tog vi ett lån idag och skaffade oss 5 hönor, så var vi tvungna att fixa hus åt dem och såklart var vi tvungna att bygga hönorna vilket jag glatt ställde upp med och dem blev jättesöta! Om ni tycker detta låter jättelustigt kan jag förstå er, spännande med en pappa som dör..? Jag pratar förstås om vårat tema vi har i skolan, story line tema som handlar om Bangladesh ;)
Just nu håller jag på och klurar på hur många det är i min basgrupp eftersom jag ska ha med mig fika imorgon på mötet, kul kul!
Mamma fick ett roligt samtal förut så på onsdag då händer det grejer ska ni veta ;) Men än så länge får ni inte veta ett smack om det! Någon som kan gissa?
Längtar förövrigt till nästa helg för då är det Ride Up i Falkenberg, vi ska vara där ett par dagar också och det ska bli så roligt!
Nu ska jag göra något kul, see you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0