Ett inbrott har skett.


 <- Hehe där flörtar jag allt lite ;);););));)


Hej här är jag, jakobs bästa vän. Visst är jag fin? <333 <3<3<3<3<

Nja, kanske inte så jättefin på dessa bilder men någongång ska man väl bjuda på sig själv.
Det är alltså jag som har Vaenting. Alltså, jag är den som hade Nhexpertens blogg.
Ah, nu vet ni vem jag är va?
Jag vet att många av er tjejer (och kanske killar också?) är kära i jakob, eller i vilket tycker han är snygg och skulle gärna vilja lära känna honom bättre. Vilken tur att jag har kommit på hans lösenord till hans blogg, så att jag kan skriva om honom lite.

Jakob är en av de bästa jag känner. Han har världens jävla sjukaste humor, och han och jag tänker typ samma tankar. Vi har känt varandra sen förskolan, alltså väääldigt länge. Och ja, vi bråkar ibland men aldrig på riktigt. Han är dessutom rätt duktig på att hantera hästar, och i smyg är han liite nh-intresserad hehe. Han har även sagt att han vill ha en islandshäst efter att ha ridit på min Vaenting. Så han kanske kommer sluta tävla fälttävlan och börja tävla islandshästar istället :). 
Nej, nu skojade jag allt!

Alltsååå jag kommer inte på något mer att skriva. Mer än att joppe är en sån som alla tjejer gillar, haha. Alltså han kan få vilken tjej som helst att skratta och det är en jättebra egenskap tycker jag. Jakob och jag är alltså bäst i hela världen. Det finns ingen bättre än vi. Det är liksom bara så.

PUSSSS JAKOB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0