Fixat

Nu är allt fixat tills imorgon! Skåpet är packat och inställt i släpet, allt läder är smörjt, skydden är rengjorda, Korven har knoppar+flätor i svansen, Korvens hovskägg och håret i öronen är klippt, ansiktet ordentligt rengjort och han är borstad rejält noga. Har fått med allting, har packat min garderob också så imorgon är det bara att ta på sig, fodra och lasta sen är vi påväg mot Tingsryd!
Är riktigt taggad, dock har jag avrit riktigt dålig på att gå igenom tävlingen så det måste jag göra hela kvällen nu. Imorgon satsar jag såklart på vinst med laget och placering i förklassen, ska rida så det ryker om det!
Laget jag rider i är toppat, en av c ponnyerna har gått flera sm, den andra c ponnyn blev tvåa i ungponny sm 2010, en d ponnyryttare har ridit ett par sm på b ponny och la på sin nuvarande ponny som förövrigt är släkt med Korven, och Korven har gått msvb hoppning och är med i landslags truppen, alltså ett riktigt bra lag! Så nu bara kör vi gärnet!
Hörs imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Lycka till! :D

2011-03-05 @ 22:46:58
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0