Fullt upp

Har haft fullt upp hela dagen!
På förmiddagen var jag på sjukhuset och lagade min tandställning, efter det kom pappa och hämtade mig och så körde vi till Öreklam där vi lämnade transporten, har ingen aning omm när den är klar men snart hoppas jag! Pappa och jag åt middag på ett ställe också, det var ganska gott. Sedan var vi i stallet en snabbis, hann inte rida idag för pappa var så seg! Sedan fick jag stressa hem och byta om för kl. 16 kom Wilde och Wimmie hit! Dem var busiga som vanligt och stojade runt och hade sig, åt våfflor gjorde vi också :)
Detta har varit en häktisk men delvis rolig dag, snart ska jag sova men först ska jag drick saft hahah! Usch jag är typ deprimerad över att jag blir så ful på cambilder helt plötsligt, haha vilka problem va :(
Orkar faktiskt inte uppdatera kul, ursäkta! Det ska bli ändring snaaart hoppas jag! Vi ses hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0