Inget som är värt något är lättvunnet

Älskar rubriken, kommer använda den i ett åsiktsinlägg i framtiden ;)
Idag har jag varit i skolan, hade en asrolig idrottslektion med massa styrka och lite dans. Sjukt roligt! Annars hade vi bara ett mini prov i so och lite annat smått och gott. Mamma hämtade mig och vi åkte direkt till stallet.
Nästan direkt när jag kom hem därifrån så gick jag till Cheval där lite grejer blev fixade. Najs och tack så mycket!
Nu när jag är hemma har jag bara ätit och haft tråkigt, datorn är segis och jag är för trött för att göra normala och seriösa inlägg, ursäkta!
Hoppas att jag uppdaterar bättre imorgon :)

Kommentarer
Postat av: EmmaÖverby

jag satt och tänkte på allt hemma för ett tag sen. kommer du ihåg hur jävla kul vi har haft? och alla planer vi hade? vad hände? jag saknar det iaf! alla sjuka ridturer och alla galna saker bara vi kommer på :') så grymt kul hade vi!

2011-03-31 @ 21:16:02
URL: http://emmaoverby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0