Inställd tävling och träning

På lördag/söndag skulle jag träna inneterräng för Linda Algotsson, men nu missar jag det! Ritkigt tråkigt men det kommer såklart fler träningar!
Sedan skulle jag tävlat söndag den 27/3, Div 1 i Karlskrona. Missar alltså den också eftersom Korven har bara skrittat hela veckan innan det så det känns taskigt att tävla då, vi ska se om jag kan låna någon häst att vara med på annars så stannar jag hemma eller ev. åker dit och hejar!
Alltid tråkigt att missa träningar och tävlingar men det viktigaste är att Korven mår bra!
Skulle vilja lägga in bilder men nu funkar det inte tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Bella Bus

Vi kommer så klart att sakna dej i laget....men så klart är det ett riktigt beslut! Vi får hoppas att på att ni är på hugget till sista omgången! Häng gärna med till Karlskrona - mamma och du kan åka med oss - Ebba kan behöva pepp, hon blir väl sista ryttare nu - ha,ha,ha! :)

2011-03-18 @ 20:11:56
URL: http://www.equuscabella.se
Postat av: Anonym

Å de viktigaste för mig är att min häst mår bra så då borde du väl förstå att man tar ut Vetrinär om sin häst mår dåligt !!

2011-03-18 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0