Kladdiskaka

Idag vart det jättekul i skolan hade hemkunskap, idrott och motionskunskap! Det var jätteroligt faktiskt, jag och min grupp var bäst på hemkunskapen och på idrotten gick jag och Felicia runt i skolan och frågade vilka som ville följa med oss och rida! Blev ett par stycken, men bara en kille, riktigt dåligt. Trodde det var fler som kunde svälja stoltheten och säga att de faktiskt ville följa med, för av ca 70 killar måste ju någon vilja. Dessutom var det en kille som räckte upp handen men tog ner den lika snabbt när han upptäckte att han var ensam om det.. Är ridning verkligen så fjantigt att testa? Nej riktigt töntiga är dem som inte vågar! Blev riktigt besviken!
Vi fick också en motionskunskapläxa, man ska skriva om vad man tycker om motion och hälsa och psykisk hälsa osv, det verkade vara jättekul så nu ska jag skriva skriva skriva! Fast först ska jag baka kladdkaka till min familj, nice :D
Vi hörs kanske kanske senare, kom gärna med förslag om ni vill läsa något speciellt :)

Kommentarer
Postat av: Catrine

Dom fattar inte vad dom missar ^^

2011-03-02 @ 20:11:12
URL: http://catrinek.blogg.se/
Postat av: Ina

Tycker det är ganska fegt av killar att säga att dom springer och jagar en himla boll och tycker det är tufft. Och att dom tycker det är en tjejsport för det är det verkligen inte. :) Dom missar en massa! ^^ :)

2011-03-02 @ 20:45:21
URL: http://iinahholmgrenn.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag tror det handlar mer om att dom inte vågar ;)

2011-03-08 @ 22:10:56
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0