Mental träning

Har varit på mental träning i 2 timmar nu under kvällen, lika bra som vanligt! Blir så inspirerad, ska lyssna på en CD vi fick redan nu innan jag ska sova tror jag! Fick också hem lite NewBody kataloger osv som jag ska sälja så att min Lotta Björe träning blir betald, datum för träningen är vad jag vet inte bestämt ännu.
Annars har jag bara varit i skolan idag och i princip inte gjort ett skit. Nu under kvällen ska jag ägna mig åt att komma på lite topics åt min engelska diskussion, planera prao+ev. jobb, fixa lite med min nya blogg och komma på topics att skriva om där också. Grymt kul kväll eller? Ja ganska haha!
Nu orkar jag verkligen inte blogga mera utan vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; det har jag missat om du har skrivit det. Vad synd då... Men korven är jättefin tycker jag ;)

2011-03-29 @ 21:15:40
URL: http://horzeriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0