Min dag

Min dag har varit awesome! Asmånga har sagt grattis osv och jag har bara haft det bra :)
Vi började med nytt tema idag i skolan, so tema är inte min favorit men det innehåller väldigt mycket rollspel vilket jag älskar! Det handlar om bangladesh, vet inte hur jag ska förklara men vi ska låtsats att vi är personer i en liten by i bangladesh, man blir indelad i grupper och varje grupp är en familj och varje familj har en egen liten historia, vissa är rika och vissa har inte ens ett eget hus. Min familj var medelklass, alla utom mamman hade bra jobb och så. Detta temat kommer bli bäst! Lärde mig också lite bangla som deras språk heter ;)
Sedan började jag även med ännu ett engelskaarbete som jag ska jobba med under 5 veckor. Mitt arbete heter Me, myself and I, jag ska skriva personliga saker som mina tankar, åsikter, bästa dagen i mitt liv, min första födelsedag osv osv på engelska. Det kommer att bli grymt roligt!
Efter skolan så åkte jag till stallet, sedan kom pappa och hämtade mig så jag kunde fixa mig lite hemma medans han övningskörde med min bror och sedan åkte vi till Ming Palace med Faster och Thomaz och åt kinamat! Grymt gott var det :)
Nu sitter jag och äter semlor, ska snart spela lite Zoo Tycoon eftersom jag är en massive nerd och så! Haha!
Men ha det gutt allehopa, och föresten grattis på internationella kvinnodagen alla tjejer ;) och grattis till alla semlor!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i efterskott snygging! ;) Ring 0767119903

2011-03-09 @ 12:15:03
Postat av: Ingvild

Grattis med dagen som var igår:)

2011-03-09 @ 14:33:10
URL: http://kingvild.blogg.no/
Postat av: Sara

Grattis :D

2011-03-09 @ 18:34:14
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: matilda

Grattis i efterskott :)

Grymt fin blogg och häst btw!

2011-03-09 @ 19:30:44
URL: http://mwicksell.blogg.se/
Postat av: Fanny

Grattis!

2011-03-09 @ 20:25:30
URL: http://entandemcykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0