Nya saker

För ganska länge sedan fick jag ganska mycket nya saker! Tänkte utvärdera två åv dem här, mina favoriter :)
Uvex Active ridhjälm
Jag tycker att hjälmen är jätteskön! Den sitter bra och trillar inte bak eller hamnar uppe på huvudet som t.ex. GPA hjälmar gör. Den är jätteluftig och det är verkligen super att man kan ändra storlek på den. Favorithjälmen just nu!
Schabrak från Dyón
Detta schabraket är så rätt! Stora rutor, snygg färg, kantband som passar in och sjukt snygg logga! Schabraket är snyggt på alla sätt och vis, har andasfunktion och ligger hyfsat. Det enda dåliga jag kan komma på är att det glider en aning och att kardborrebanden till sadelgjjorden är hemskt korta, annars är det super! Favoritschabraken just nu helt klart!

Kommentarer
Postat av: josefina

Tror jag såg dig tävla i Braås förra året om jag inte minns fel ? : P

2011-03-23 @ 12:59:59
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0