Rubrik

Idag har jag haft en rolig dag!
Först engelska som alltid är lika kul och sedan dansade jag hela förmiddagen och hade lite musik! Jag och min lilla "familj" lärde oss en Bangladeshisk bröllopsdans och dansade sedan för hela klassen, det var så jävla roligt! Haha dör fortf av skratt för vi måste sett så töntiga ut med våra bangla kläder också+att jag hade krona för jag såg ut som en prins, hahah men det var sjukt roligt! Jag lovar att det bara är vår skola som säger ja när eleverna frågar om man får dansa istället för att vara med på lektionen, och det är säkert bara i vår skola där man ser dansande elever med orangea byxor och sjalar när man går in på sitt lärarrum, hahah ibland bara måste man älska Ölands Friskola!
I slutet av skoldagen gjorde jag nationellt prov i fysik som jag missat, det gick ganska bra.
Nu ska jag äta lite, återkommer :)
Det var inte riktigt såhär vi dansade men det andra klippet gick inte att bädda in, men ungefär så här dansade vi!


Kommentarer
Postat av: ISABEL

om du vill kan jag skicka det jag spelade in medan ni dansade? :D

hahaha fick även med lite av rutas "i like to move it" dans hahahahaha

2011-03-24 @ 21:29:42
URL: http://isabellundmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0