Skjorta eller tröja?

Får ju pengar nu när jag fyller år, men jag vet inte om jag ska köpa en KL tröja eller en skjorta att tävla i! Just nu tävlar jag med en rutig skjorta och jag tycker det ser snyggt ut att ha det under kavajen och inte en vanlig vit, men som sagt har jag redan en men det skulle vara kul med en ny.. Är riktigt sugen på KL tröjan men tvekar ändå eftersom det är en äldre modell och vet inte om den finns kvar :(
Såhär ser det ut när jag tävlar nu:
Hade tänkt mig en liknande skjorta fast med andra färger men ändå hålla det lite inom ramen och inte ha "för mycket" liksom.
Såhär ser tröjan jag vill ha ut:
Bilden är lånad från Paulina! Säg till om det inte är OK att jag lånar den!
Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Ninni

Visst, det är okej! :)

2011-03-08 @ 22:34:59
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0