Sweet sixteen

Nästa vecka fyller jag år, och vet ni? Jag önskar mig ingenting!
Jag känner att jag inte behöver något förutom pengar iprincip, fick en cykel när vi flyttade som present samt var min uvex hjälm en födelsedagspresent.
Känns konstigt att inte önska sig något speciellt men jag känner faktiskt att jag har allt jag vill ha om jag ska vara ärlig. Har redan en riktigt härlig familj, världens bästa ponny, fin utrustning som passar och håller, bra vänner och bra saker i allmänhet. Visst skulle jag kunna önska mig fler benskydd, schabrak osv men jag känner att jag inte behöver det nu, har säkert blivit vuxen för då önskar man sig inget annat än glädje!
Jag vill bara vara glad och ha det kul på min födelsedag, har allt annat<3 Känns faktiskt riktigt bra att det är såhär, skönt på något sätt, jag vet inte men det är bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis!! :D <3

2011-03-02 @ 22:39:46
Postat av: Tova

En otroligt fin ponny har du :)



Grattis i förskott!

2011-03-07 @ 08:13:03
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0