Tandställning

Imorgon klockan 8 börjar dem trycka in en tandställning i munnen på mig! Så fint blir det.. Ska ha en räls på överkäkentill dem har jämnat ut sig ungefär, sedan ska dem bygga på mina smala tänder så att alla är lika stora, efter det blir det plastskena på överkäken+tandställning på underkäken. Hela denna cirkusen kommer att ta minst 1,5 år.
Efter jag satt in tandställningen så ska mamma och jag åka direkt ut till trekanten och besöka en vetrinär/kotknackare och så ska vetrinären antagligen också använda laserbehandling. Sedan blir det säkert någon timma i skolan och sedan direkt hem igen :)
Idag har dagen spenderats i skolan och en stund i stallet. I skolan så byggde vi helt klart vårt lilla hus och jag kan bara säga att det blev grymt! Hela min grupp är rejält kreativa och fantasifulla så vårat hus kan jag lugnt säga att det blev finast, hemtrevligast och coolast :) Sedan skrev jag även ett utkast på en novell, även den blev grymt bra! Förövrigt har en tjej i min grupp, Ruta, varit så jävla rolig idag! Fast hon är rejält rolig väldigt ofta men idag tog hon priset! Haha jag skrattade ihjäl mig typ! Tänker definitivt inte skriva något här men det gör inget!
Nu ska jag kolla på Evan den allsmäktige och fiffla på lite små inlägg som jag ska skriva här så småningom! Har dessutom en ny sak på g, mest tillgänglig för min ridklubb men det kommer nog bli en bra sak, populärt också kan jag tänka mig! Men vi hörs och ses hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Catrine

Trekanten...? ^^

2011-03-15 @ 20:54:45
URL: http://catrinek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Jakob! Kolla in den hära hästen; http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=458984 , du ville väl ha en ridhäst som hade gjort lite? :) Har själv sett den IRL, och den är jättefin!

2011-03-16 @ 14:18:58
Postat av: Cornelia

ponnysanning den där bloggen har typ lagt upp ditt mobilnummer bara så du vet ;o

2011-03-16 @ 15:24:49
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: Hanna - TÄVLING Vinn Ridstövlar :D

usch för tandställnig ! Hade det i lite drygt ett år och det var rätt jobbigt, åtminstone när dom ska spänna och hålla på . Fast det blir ju bra i slutändan så man får väl tänka på det :)

2011-03-17 @ 11:57:43
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Sophie

Välkommen till klubben ;) Haha, har också räls, inte speciellt kul, men man vänjer sig!

2011-03-20 @ 20:59:34
URL: http://sussiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0