Torsdag

Var i skolan tills halv 3 idag, efter det fick jag skjuts till stallet och sedan kom pappa och körde hem mig. När jag kommit hem var det en snabbis in för att byta om och fixa håret för sen åkte vi till Bilkompani på en liten tillställning. Pappa blev bjuden dit eftersom han hade köpt en företagsbil därifrån så då tog han med mig. Vi åt jättegod mat, lyssnade på kockar, whisky experter och så var Linda Algotsson där! Alltid kul att träffa Linda, vi pratade som vanligt om fälttävlan, mästerskap och storhästar, hon har en jättefin som jag vill ha och som hon tror skulle passa mig! Maten bestog av potatis, vinbärsgelé, rotfrukter, creme fräiche och ölandsk hjortkött, det var så sjukt gott, det var länge sen jag åt något s gott! Efter vi ätit kollade jag och pappa på massor av bilar och pratade lite till innan han körde hem mig och aa, nu sitter jag här :)
Detta har varit ännu en awesome dag i mitt liv! Och i helgen blir det ännu bättre för imorgon ska jag träna för Lotta Björe, sedan åker vi till Grevagården, på lördag är det Ride Up med landslaget och på söndag är det kladdkakabakning och så ska vi hämta min transport :D
Men nu ska jag sluta skriva, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0