Ursäkta

Igår var jag så himla trött så jag orkade verkligen inte uppdatera! Efter skolan så kollade jag på film hela hela kvällen.
På morgonen satte jag in tandställningen, det var jättejobbigt att ligga där med grejer som höll munnen öppen, salivsugare och massor av fingrar och lampa osv. Men nu är den iallafall på plats och det gör ganska ont.
Efter jag varit hos tandläkaren så åkte jag och mamma ut till trekanten, ett ställe utanför Kalmar, där en vetrinär/kotknackare väntade på oss, det gick bra där och ni får veta mera i ett annat inlägg!
Idag har jag varit i skolan hela dagen, vi satte fast vårat hus/trädgård i byn och så hade våran lärarstudent en lektion. Hon var asbra! Det var dessutom första gången hon höll lektion, hon kommer bli en jättebra lärare!
Efter skolan så åkte jag en snabbis till stallet och nu har jag ätit, städat mitt rum och rengjort kaninburen! Alldeles snart ska jag baka och kolla på sveriges värsta bilförare.
hejdo!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Johansson

var beredd på att du förmodligen kommer få sjuka sår på innerkinden ;)

2011-03-17 @ 23:24:07
URL: http://rebeckajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0