Du är bästigast av de bästigaste, glöm aldrig det!

Igår bloggade inte jag. Dåligt!
Var först i skolan och hade lite hemkunskap osv och efter det fixade jag, Rebbi och Linnéa med klasströjorna, eller ja, Rebbi gjorde det mesta. När vi var klara så kom Rebbis mamma och hämtade oss och sedan åt vi hos Rebbi och jag hoppade studsmatta jättelänge och det var jättekul! Sedan så gick jag och Rebbi till stallet och hälsade på Korven och jag fixade mat osv när Rebbi gått hem igen.
Mamma hämtade mig sen åkte vi hem och åt med min bror Erik, Rasmus och Ellen för att Erik fyllde år! Grattis<3!
Sedan kom det massor av Eriks kompisar hit och så grillade dem nere vid grillplatsen och jag kollade på 2 filmer och sedan somnade jag :)
Idag vaknade jag och direkt började jag kolla på Remember Me och sen åt jag frukost med Erik och Wester och vi hade lite roligt haha! Efter det har jag verkligen inte gjort något speciellt. Packat lite eftersom jag åker till pappa senare och ska tillbringa kvällen/natten där och passa hans hundar eftersom han är bortrest.
Vid fyra kommer mamma och hämtar mig och då åker vi till stallet, jag ska trimma Korven i paddocken och sedan duscha honom och efter det ska mamma knoppa medans jag packar! Imorgon är det tävling :D När vi är klara i stallet skjutsar mamma mig till pappa och dit kommer även några kompisar :)
Nu har ni fått veta hela min överplanerade dag ungefär. Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: Sara Lundgren

Fin blogg :)

2011-05-07 @ 19:26:24
URL: http://bettanlover.blogg.se/
Postat av: julia sundelius

länka varandra? :)

2011-05-08 @ 15:36:41
URL: http://halvblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0