It takes courage to be legendary

Dricker kaffe och äter kladdkaka och glass, härligt! Ska snart kolla på Rio, grymt rolig film haha! Barnfilmer<3
Idag skulle jag tränat Korven men eftersom han vaccinerades igår så ska ju han ta det lugnt i några dagar så ingen träning blev det! Gick till Mats och pratade om hästar dock, ska träna en av dem jag är mest intresserad av för honom och så. Roligt!!!
Imorgon efter skolan blir det en tripp till Skåne för att provrida några fler. Ska bli jätteroligt!
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, återkommer :)
Vill ni läsa om utrustning förresten? Kom på att jag skriver ganska lite om det!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Snygg blogg ;D

2011-05-24 @ 20:53:28
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: Hanna [FOTO]

sv: Jadå :) visa en kompis.. det var ju inte lite sjukt.. :S

2011-05-24 @ 21:27:44
URL: http://collensfoto.blogg.se/
Postat av: sara

utrustning!

2011-05-24 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0