Sålt och sålt

Stog mellan 10 och 14 idag och sålde saker. Det var roligt och jag tror att vi tjänade ihop endel! Känns iallafall bra att göra välgörenhets saker. Idag har det varit ett så grymt härligt väder så när vi hade jobbat klart drog vi till skolan och drog av oss kläderna och solade på baksidan jättelänge. Det var grymt skönt och jag har tom blivit lite brun! Sola är så skönt, synd att jag inte har tålamod till det om jag inte är med kompisar..
Imorgon har vi nationella prov i matte, jag kan inte säga att jag är speciellt taggad på det men jag vet att det kommer gå lika bra som sist :) Imorgon tänkte jag även börja skriva lite på min fördjupning om mental träning och dessutom välja något att göra på svenskan vilket jag borde gjort för länge sedan, men herregud jag har annat att stå i!
Idag gick förövrigt min ena stövel sönder, buhu :( Dock var det bara dragkedjan men ändå! Fick rida med tejp över den, snyggt! Mamma skulle åka till skomakaren med dem imorgon så att dem kunde bli lagade. Hur ska jag klara av att rida utan dem imorgon? :( Stövlarna är min bästa vän när jag rider typ, klarar mig knappt utan det! Har ridit med dem alla dagar detta året utom en, resten har minsann stövlarna varit på plats ;)
Nu tänkte jag gå och lägga mig faktiskt. Sov sött, hoppas ni har det bäst precis som jag har det :)
En till bild ifrån söndags!
Foto: Siri Einarsson

Kommentarer
Postat av: MAJA

fin bild! :)



2011-05-11 @ 12:06:01
URL: http://mturesson.devote.se
Postat av: Madeleine Johansson

Tycker nog ungefär samma här! Dom har ganska fina så, men lite tråkiga tyvärr! Då vill du inte tävla på Viarps Kör och Ridklubb kan jag lova dig, mina tröningsbommar är finare, haha :D Nej men terrängbanan gillar jag skarpt, har du varit på Tågarps?



Då fixar jag det! Jag startar både dressyr och hoppning rätt så tidigt tror jag så jag kan nog egentligen fotta dig i alla grenar, vi får se! :D

Tack så jättemycket, det får vi hoppas! :D

2011-05-11 @ 19:32:20
URL: http://showjumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0