The best thing about sweden is sure bilar

Igår så var ju jag hos faster=ingen uppdatering. Isabel kom dit och vi kollade på A walk to remember och den var jättebra! Sedan kollade jag på The Tudors hela natten och det har jag fortsatt med idag, min nya favoritserie känns det som även fast den är hemsk haha.
Jag har städat mycket på mitt rum idag och det blev jättefint, fast jag måste damsuga lite för det orkade jag inte innan. Efter det så har jag ingen aning om vad jag ska göra och jag har inget intressant att skriva om känns det som. Förutom att jag längtar jättemycket tills på tisdag för då ska jag träna Calle för Mats :D :D Kommer bli görkul och jag längtar såhär jättemycket!
Här får ni en rolig bild som caroline har skickat till mig, hon tyckte jag var konstig fast jag tycker att hon är ännu konstigare. Knoldesparker!
Den är klickbar alltså.
Hejdå nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0