The core of mans' spirit comes from new experiences.

Idag har vi haft nationella prov i matte, det gick ganska bra för mig tycker jag. Svarade på allt iallafall. För er som inte visste det är jag jättedålig på allt som har med matte att göra, jag är ingen person som tänker logiskt. Föredrar höger hjärnhalva ;)
Efter det så har jag fikat med faster, Erik och Peter och när vi fikat klart samt satt upp Eriks tavla och klocka så gick vi på bio. Filmen vi skulle se heter Whater for elephants. Den var jättebra! Något hemsk ibland, eller ganska ofta, men annars så var den absolut sevärd :) Suverän!
Idag fick jag hjälp i stallet av Sanna som fixade mat och så åt lilla Korven, jättesnällt!
Tror inte att jag orkar uppdatera mera nu, ska sova så god natt!

Kommentarer
Postat av: e

Skiiit fin ponny :D

2011-05-07 @ 20:31:25
URL: http://ryyttare.blogg.se/
Postat av: proffesor hjärna

Jag tror du menar att du föredrar vänster hjärnhalva! ;D

2011-05-08 @ 11:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0