If you could hear me, I would say that our finger prints don't fade from the lives we've touched.

Ikväll har jag varit på grillning med hela div 1 satsningen, typ lite firande av att vi gick upp i eliten och som en avslutnning på säsongen. Det var roligt och trevlig fast kallt men det gör ingenting. Man kunde också testa ut lagjackor ifrån kingsland som min underbara sponsor ska vara med att fixa! Vet inte om jag ska ha en sån än, har ju redan en av samma modell som vi ska få men det skulle ju vara roligt så det lutar åt det iallafall :)
Imorgon har vi spexfoto, synd att det ska bli dåligt väder och ännu mer synd att vi tar det på morgonen.. Men jag tror att det blir bra ändå ska ni se :) Jag ska vara Edward i twilight och Rebbi ska vara Bella haha, asgrymma kommer vi vara :)
På onsdag ska vi in till Kalmar med skolan och efter det ska jag och mina best friends gå på Pirates of the carribean premiären!♥♥♥ Underbart!
På torsdag ska jag provrida en häst och på fredag kanske jag ska till Linda Algotsson och rida, på lördag är det tävling i underbara Dagstorp och på söndag är det hästens dag på Udden :D
Jag har alltså en grym vecka framför mig och kommer gör något roligt varje varje dag, awesome!
Nu ska jag kolla på film, disaster movie! Den är så grymt rolig så jag dör hahahha! Hoppas ni haft en trevlig dag vi hörs :)
Fotograf: Maria Gardstig, www.miagardstig.webs.com

Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

Förrästen så kommer vi nog att rida fram samtidigt till dressyren på lördag, jag startar typ 15 min innan ;)

2011-05-16 @ 22:30:49
URL: http://showjumpers.blogg.se/
Postat av: Madeleine Johansson

Jaahaaaaaa.. x) Vilken klass har du bytat till då? :)

2011-05-17 @ 20:31:27
URL: http://showjumpers.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäck

Hej, jag ska börja tävla fälttävlan med min D-ponny iår och har som sikte att försöka vara med i något mästerskap nästa år:)

Några bra tränings tips?:)

2011-05-17 @ 22:46:13
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0